Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Επιστολή κ. Εμμανουήλ Μανούσου,υποψηφίου δημοτικού συμβούλου ''ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΟ ΜΑΣ''

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΑΝΟΥΣΟΥ 
Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΟ ΜΑΣ 

Αγαπητοί μου συμπατριώτες καί συμπατριώτισες 
Οπως όλοι γνωρίζουμε σέ δύο ημέρες δηλαδή τήν προσεχή Κυριακή 18η Μαίου καλούμεθα γιά Αυτοδιοικητικές Εκλογές γεγονός που θά πρέπει νά μας προβληματίσει γιά τίς επιλογές μας καί τούτο διότι καλούμεθα θά επιλέξουμε τά άτομα που θά απαρτίζουν τά μέλη τού ανώτατου διοικητικού οργάνου του ΔΗΜΟΥ τής ΚΑΣΟΥ μας.
Πρώτα απ΄ ολα με τήν εφαρμογή του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ βάσει τού όποίου λειτουργούν σήμερα οι Δήμοι & οι Περιφέρειες όλης χώρας τά πάντα έχουν αλλάξει, κατά συνέπεια στις επιλογές μας τό μοναδικό κριτήριο για τον κάθε υποψήφιο θά πρέπει νά είναι ο Φιλοπατρισμός, η Υπευθυνότητα, οί γνώσεις, η ικανότητα, η αμεροληψία, τό ανοικτό πνέυμα, η ενεργητικότητα αυτών προκειμένου νά ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τών καιρών που σήμερα διανύουμε.
Η ΚΑΣΟΣ μας σήμερα έχει τήν ιστορική ευκαιρία νά βγει από τό τέλμα της στασιμότητας καί οπισθοδρόμησης τών τελευταίων 20 ετών μέ τήν υποψηφιότητα τής Κας. ΜΑΙΡΗΣ ΤΣΑΝΑΚΗ μίας Επιπέδου καί εμπήρης Πολιτικού καί δέν βλέπω τό λόγω πού θά πρέπη τα γνωστά κυκλώματα να συνεχίσουν να χαλιναγωγούν τήν τύχη καί το μέλον τής ΚΑΣΟΥ. Η ΚΑΣΟΣ ανήκει στους ΚΑΣΙΩΤΕΣ καί όχι στα κυκλώματα καί γιά το λόγο αυτό σας καλώ νά ψηφήσετε κατά συνείδηση με γνώμονα τό συμφέρον τής ΚΑΣΟΥ, τό ΔΙΚΟ σας, τών παιδιών σας, καί κατ΄ επέκταση των εγγονιών σας.
Αναρωτηθήκατε ποτέ, γιατί άραγε οι έν λόγω κύριοι μέλη τών έν λόγω κυκλωμάτων που σήμερα σας πολιορκούν προσπαθώντας νά σας δελεάσουν μέ οποίοδήποτε τρόπο καί μέ διάφορες υποσχέσεις καί ψευδή διλλήματα γιατί άραγε ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ; τί κρύβεται πίσω απ’ όλα αυτά; Μά είναι απλό << ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ & ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ >>.
Αγαπητοί μου Συμπατριώτες καί συμπατριώτισες, δέν είναι αρκετή η μέχρι σήμερα προσωπική σας εμπειρία από τά όσα έχετε ζήσει όσον αφορά τά δρώμενα στο νησί μας; Τί καλύτερο μέλλον μπορεί νά περιμένει κανείς από τούς ίδιους ανθρώπους ;Κατά συνέπεια εάν πράγματι σέβεστε τόν εαυτόν σας καί αγαπάτε τήν ΚΑΣΟ μας καί τό συμφέρον τών παιδιών καί τών εγγονιών σας, αποβάλετε άμεσα τις όποιες επιρροές σας ταλαιπωρούν, (φιλίες, συγγένειες, προσωπικές σας υποχρεώσεις, κ.λ.π.) καί ψηφίστε κατά συνείδηση ικανούς αμερόληπτους καί δραστήριους ανθρώπους διότι μόνο αυτοί θά μπορέσουν νά διεκδικήσουν τά συμφέροντα της ΚΑΣΟΥ μας καί πάντοτε νά έχετε στό μυαλό σας ότι η ΚΑΣΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΣΙΩΤΕΣ καί όχι στίς συντεχνίες από όπου καί εάν προέρχονται.
Οπως γνωρίζετε συμμετέχω στό ψηφοδέλτιο της Συμπατριώτισας μας Κας. ΤΣΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑΣ καί είναι τιμή μου. Η συμετοχή μου ξεκινά από τήν έμπρακτη αγάπη μου γιά τήν ΚΑΣΟ μας προκειμένου να συμβάλω καί εγώ στό μέτρο τών δυνατοτήτων μου στήν περαιτέρω ανάπτυξη καί πρόοδο του νησιού μας. Δυστυχώς δεν μπορώ νά δεχθώ τό γεγονός ότι είμεθα τό τελευταίο νησί τής Δωδεκανήσου στήν αναπτυξη.
Θέλω να πιστεύω ότι στην μέχρι σήμερα διαδρομή μου προσπάθησα καί εγώ να προσθέσω ένα λιθαράκι γιά τήν αναπτυξη τής Γεννέτηρας μου, εάν καί εφ’ όσον εσείς κρίνετε ότι μπορώ νά συνεχίσω αυτή τήν ανιδιοτελή προσφορά μου καί μέ τιμήσετε μέ τήν ψήφο σας, τήν εντολή σας αυτή θά τήν εκτιμήσω καί θά τήν σεβαστώ, καί παράλληλα νά σας διαβεβαιώσω ότι θά καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια για ευόδωση του σκοπού μας, που δεν είναι άλλος παρά η πρόοδος, η ευημερία και η ανάπτυξη της ΚΑΣΟΥ μας, μοχλός δημιουργίας θέσεων εργασίας καί επαναπατρισμού τών παιδιών μας.

Σάς ευχαριστώ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΑΝΟΥΣΟΣ
 Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΟ ΜΑΣ