Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου με τον Πειραιά, τη Ρόδο αλλά και την Κάρπαθο παραμένει με πολλά προβλήματα. Πολλές υποσχέσεις έχουν δοθεί μέχρι σήμερα αλλά στο σχεδιασμό του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την ακτοπλοϊκή κάλυψη της άγονης γραμμής, η Κάσος έμεινε εκτός. Η σύνδεση με τον Πειραιά ξεπερνά τις 20 ώρες και γίνεται μια φορά την εβδομάδα. Η τιμή του εισιτηρίου είναι υψηλή και το κόστος μεταφοράς είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Η γραμμή Φοινίκι (λιμανάκι της Καρπάθου)- Κάσου δεν εξυπηρετεί.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ Σταύρος Σκοπελίτης, Λίλα Καφαντάρη, Βέρα Νικολαΐδου και Μπάμπης Χαραλάμπους ΕΡΩΤΟΥΝ τον αρμόδιο υπουργό:
* Τι μέτρα προτίθεται να πάρει άμεσα για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου (Φρυ) με την Κάρπαθο (Πηγάδια), έτσι ώστε να υπάρχει συνεχής ροή για να μην χάνουν οι εργαζόμενοι χρόνο και ημερομίσθια από τις εργασίες τους;
* Και τι συγκεκριμένα μέτρα θα πάρει ώστε η σύνδεση του νησιού προς Ρόδο και Πειραιά να γίνεται τουλάχιστον με 3 δρομολόγια με τιμές προσιτές και με μειωμένο το κόστος των μεταφορών (προϊόντων κλπ.) για την οικονομική ανακούφιση των κατοίκων;
Σημείωση: Όπως ανέφερε και ο Έπαρχος Καρπάθου - Κάσου κ .Μιχάλης Ερωτόκριτος στην ενημέρωση που πραγματοποίησε την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα, στο αίτημα για δρομολόγηση πλοίου της Blue Star Ferries (που θα πραγματοποιεί δρομολόγια απο Πειραιά εώς Κάρπαθο τους καλοκαιρινούς μήνες) εισέπραξε αρνητική απάντηση.