Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Επιστολή Εμμανουήλ Ι. Σοφίλα

Φίλε Δημήτρη
Διαβάζοντας το κείμενο σου δε σου κρύβω ότι με χαροποίησε το γεγονός ότι κάνεις μνεία στο όνομα μου,αν φυσικά ο Μ.Ι.ΣΟΦΙΛΑΣ ειμαι εγώ.

Λέω με χαροποίησε γιατί δε περιμένα ποτέ ότι η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του Ερωτόκριτου θα σε ενοχλούσε τόσο πολύ,που θα με ξεχώριζες από τους υπόλοιπους υποψηφίους μαζί με τον Αγά!
Δε σου κρύβω επίσης ότι δεν θεωρούσα τον εαυτό μου ποτέ ώςς κτηνοτρόφο μέχρι την ημέρα που ήρθες στο σπίτι μου πριν από περίπου ένα μήνα, και χτυπώντας το χέρι σου στο τραπέζι απαιτούσες να συμμετάσχω στον συνδυασμό σου,ως εκπρόσωπος των κτηνοτρόφων.

Δε θέλω επίσης να πιστέψω ότι η πικρία που σήμερα εκφράζεις στο πρόσωπο μου,έχει να κάνει με το γεγονός ότι αρνήθηκα να στηρίξω την υποψηφιότητα σου με τη συμμετοχή μου.

Φιλικά
Μανώλης Ι. Σοφίλας
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
της παράταξης ΚΑΣΟΣ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ


Υ.Γ. '' Το γάρ πολύ της θλίψεως γεννά αι παραισθήσεις''