Επιλεκτικές εγκρίσεις επενδύσεων υπάρχουν στην Δωδεκάνησο, όπως ισχυρίζεται ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Κ. Καΐσερλης, ο οποίος μάλιστα για το θέμα αυτό κατέθεσε σχετική ερώτηση απευθυνόμενος στον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γ. Αλογοσκούφη.
Παράγοντες πάντως της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου διέψευδαν κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του κ. Καΐσερλη.
Ειδικότερα πάντως στην ερώτηση του, ο δωδεκανήσιος βουλευτής αναφέρει τα εξής:
Έντονος προβληματισμός για τις επιλεκτικές εγκρίσεις και την τύχη δεκάδων προτάσεων για επενδύσεις ξενοδοχειακών μονάδων 5* επικρατεί στη Δωδεκάνησο.
Αν και έγκαιρα κατατέθηκαν προς ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο 3299/04 εκατοντάδες επενδυτικές προτάσεις, εγκρίθηκαν ελάχιστες, με αποτέλεσμα οι μεν εγκριθείσες να απολαμβάνουν υψηλών επιδοτήσεων, ενώ αντίθετα οι λοιπές που δεν αξιολογήθηκαν να υφίστανται τις
συνέπειες του νέου αναπτυξιακού νόμου που μειώνει δραστικά το ποσοστό της επιδότησης.
Επειδή ήδη οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές υφίστανται οικονομικές συνέπειες από την αλλαγή των ποσοστών επιχορήγησης.
Επειδή δημιουργούνται συνθήκες κατάφορου αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ ομοειδών επιχειρησεων.
Επειδή δημιουργούνται ασφαλείς υπόνοιες για επιλεκτικές και χαριστικές εγκρίσεις.
Επειδή οι συνέπειες από την μη αξιολόγηση θα είναι τραγικές στους επενδυτές που έχουν προχωρήσει σε προγραμματισμούς ανάπτυξης και οικονομικές δράσεις έναρξης των επενδύσεων με τον παλαιό νόμο.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πόσα επενδυτικά σχέδια ξενοδοχειακών μονάδων 5* σε ποιούς επιχειρηματίες και ποίου ύψους επένδυσης, εγκρίθηκαν το 2006 σύμφωνα με το Νόμο 3299/2004 στη Δωδεκάνησο.
2. Πόσα σχέδια και ποίου ύψους δεν αξιολογήθηκαν.
3. Τι προτίθεται να πράξη για όσες επενδύσεις δεν αξιολογήθηκαν, ώστε να μην κλονίζεται η αξιοπιστία του πολίτη έναντι του κράτους.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ
Ο κ. Καΐσερλης κατέθεσε επίσης χθες κι άλλη ερώτηση με την οποία ισχυρίζεται ότι υπάρχουν εκδικητικές συμπεριφορές και επιλλεκτικές επιλογές στις επιδοτήσεις ακτοπλοϊκών εταιρειών.Με την ερώτηση ο κ. Καΐσερλης, ρωτά τον υπουργό Οικονομίας «αν θα μεριμνήσει για την δίκαιη κατανομή του δημοσίου χρήματος που προέρχεται από την φορολογία των πολιτών στις επιδοτούμενες γραμμές της Δωδεκανήσου».
Παράγοντες πάντως της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου διέψευδαν κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του κ. Καΐσερλη.
Ειδικότερα πάντως στην ερώτηση του, ο δωδεκανήσιος βουλευτής αναφέρει τα εξής:
Έντονος προβληματισμός για τις επιλεκτικές εγκρίσεις και την τύχη δεκάδων προτάσεων για επενδύσεις ξενοδοχειακών μονάδων 5* επικρατεί στη Δωδεκάνησο.
Αν και έγκαιρα κατατέθηκαν προς ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο 3299/04 εκατοντάδες επενδυτικές προτάσεις, εγκρίθηκαν ελάχιστες, με αποτέλεσμα οι μεν εγκριθείσες να απολαμβάνουν υψηλών επιδοτήσεων, ενώ αντίθετα οι λοιπές που δεν αξιολογήθηκαν να υφίστανται τις
συνέπειες του νέου αναπτυξιακού νόμου που μειώνει δραστικά το ποσοστό της επιδότησης.
Επειδή ήδη οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές υφίστανται οικονομικές συνέπειες από την αλλαγή των ποσοστών επιχορήγησης.
Επειδή δημιουργούνται συνθήκες κατάφορου αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ ομοειδών επιχειρησεων.
Επειδή δημιουργούνται ασφαλείς υπόνοιες για επιλεκτικές και χαριστικές εγκρίσεις.
Επειδή οι συνέπειες από την μη αξιολόγηση θα είναι τραγικές στους επενδυτές που έχουν προχωρήσει σε προγραμματισμούς ανάπτυξης και οικονομικές δράσεις έναρξης των επενδύσεων με τον παλαιό νόμο.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πόσα επενδυτικά σχέδια ξενοδοχειακών μονάδων 5* σε ποιούς επιχειρηματίες και ποίου ύψους επένδυσης, εγκρίθηκαν το 2006 σύμφωνα με το Νόμο 3299/2004 στη Δωδεκάνησο.
2. Πόσα σχέδια και ποίου ύψους δεν αξιολογήθηκαν.
3. Τι προτίθεται να πράξη για όσες επενδύσεις δεν αξιολογήθηκαν, ώστε να μην κλονίζεται η αξιοπιστία του πολίτη έναντι του κράτους.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ
Ο κ. Καΐσερλης κατέθεσε επίσης χθες κι άλλη ερώτηση με την οποία ισχυρίζεται ότι υπάρχουν εκδικητικές συμπεριφορές και επιλλεκτικές επιλογές στις επιδοτήσεις ακτοπλοϊκών εταιρειών.Με την ερώτηση ο κ. Καΐσερλης, ρωτά τον υπουργό Οικονομίας «αν θα μεριμνήσει για την δίκαιη κατανομή του δημοσίου χρήματος που προέρχεται από την φορολογία των πολιτών στις επιδοτούμενες γραμμές της Δωδεκανήσου».
Πηγή: Εφ. η Ροδιακή