Κυριακή 13 Μαΐου 2007

ΤΑ ΤΣΑΛΛΕΨΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΙΑ

Τους φίλους μου ξεπούλησα που'ναι και ΑΕΚζήδες
κι’ έγινα και ρεντίκολο με στις εφημερί(δ)ες.

Φίλους εκατηγόρησα, και πήρα τους αράδα
αυτό δεν ειναι τίποτα, αλλά και την Ομάδα; (ΑΕΚ)

Εγώ ‘μαι βέρος ΑΕΚζής και θα σας το δηλώσω
επλήρωσε* με ο Μανιάς, και θα το φανερώσω.

Τους Γαύρους σου να πας να βρείς πουν αναστατωμένοι
κι’ οι ΑΕΚζήδες θέλουσι να μείνουν ενωμένοι.

Μόνο απού'σαι χωριανός, κι’ άριστος μπαλλαδόρος
δεν εισαι ομως ΑΕΚζης, ουτε μαντιναδόρος.

Πέντε-έξι ψοροδόλλαρα που μου'δωσες Νικόλα
σα τα πουλιά πετάσασι, εχάλασα τα κιόλα.

Με τον Μανιά τα τσάλλεψα**, και θα του τα χτυπήσω
τα φραγκα που μου πάσαρε, θα του τα δώσω πίσω.

Έτσι είναι οι Ολυμπιακοί, με τα λεφτά μπορούσι
κι’ εξαγοράζου τους μικρούς και τους πουζοελούσι.

Ήξερα που'ναι κόκκινος, και προτιμά τον Γαύρο
και πιάσετε τον ούλοι σας και κάμετε το μαυρο.

Να φήκω θέλω τον Μανιά μόνο να καθαρίσει
και θα΄μαι πάλι δίπλα του άμα το αποφασίσει.

Σε ξένες πλατες μην πατάς Μανιά και να το ξέρεις
στον εαυτό σου πίστεψε και θα τα καταφέρεις.

Πολύ κοντά σου κάθομαι, κι’ είμαι στην γειτονιά σου
κι’ αν θέλεις την ιδέα μου; να κάθεσε στ’ αυγά σου.

Ξάνοιε συ το μαγαζί που βγαίνουν οι παράες
και τον Σοίλη άφησε να βγάλλει μαντινάες...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΗ

Πολύ με προβληματισε Αργυρη η μαντινα σου
ειλικρινα σου συνιστω να καεσαι στ’ αυγα σου.

Εγω χα με στο προγραμμα να παω για τις Τρουλλες
μεσα στα πιτυρα μπλεξα και θα με φαν οι πουλλες.

Ο Νικολης ο φιλος μου μηνες μ’επαρεκαλη
κι’εμπλεξα με στα πιτυρα, κι’ ειμαι σε μαυρο χαλι.

Για Κρητικο σε περασα να σου τα πω σταρατα
και νεκατευγεις*** τους σκοπους και κανεις τους σαλατα.

Ξερω Αργυρη τραγουδας, και λες και μαντιναες
και φερνεις με στην σκεψη μας, παλιους, καλους χαβαες.

Αφηκετε με ησυχο, που ‘μαι ηλικιωμενος
και με χορους και με πιοτα μαζί τους τσακομενος.

Αυτα, και σας ασπαζομαι και χαιρετω σας κιολας
μεσα απο το Χιθ Αβενιου, ο φιλος σας Νικολας.

*φυσικα δεν με πληρωσε
**τα χαλασαμε, τα σπασαμε
***ανακατευεις

Νικολας Βασιλειου Παπαγεωργιου
13 Μαιου 2007, Νεα Υορκη
Happy Mother’s Day