Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008


ΚΑΣΟΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΠΛΑΝΕΥΤΡΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ
ΜΑΓΙΣΣΑ ΜΕΣ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ, ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΟΥ

ΦΡΥ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΟΛΙ ΚΙ ΑΡΒΑΝΤΟΧΩΡΙ
ΚΑΙ Α΄ΜΑΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝ΄Η ΚΑΣΟΣ ΟΛΗ

ΜΙΚΡΗ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ Σ΄ΕΚΤΑΣΗ,ΜΕΓΑΛΗ Σ΄ΙΣΤΟΡΙΑ
ΜΕΣ΄ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΥΡΙΑ

στην αγκαλια της θαλασσας στου κυματος την ακρη
και στων ματιων μου αφορμη εισαι να σταξει δακρυ
αχ να ταν θεε μου δυνατο τ'ανεμου εγω να μοιασω
της δραμουντανας,του νοτια οταν φυσα στην κασο
και να φυσουσα στις κορφες και στα βουνα απανω
το ονειρο μου αληθινο μια μερα για να κανω
παντοτινα να βρισκομαι σε επαφη μαζι σου
και να φυσω αδιακοπα πανω στην αγια γη σου

ΚΑΣΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΛΥΡΑ ΤΑΙΡΙΑΣΜΕΝΟΥΣ
ΕΙΣ΄Η ΑΝΑΣΑ ΚΙ Η ΠΝΟΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ

ΜΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ Ο ΚΑΣΙΩΤΗΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΣΚΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΙΝΙΩΤΗΣ

ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΛΕΝΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΡΑΓΙΖΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ,
ΣΑΝ ΝΙΩΘΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΝΑ΄ΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ

ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΓΙ΄ΑΓΑΠΕΣ ΠΟΥ΄ΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ
ΚΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΠΝΙΓΕΙ

ΚΑΣΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΕΒΕΝΤΙΑ,ΘΑΡΡΟΣ ΚΙ ΑΝΤΡΕΙΟΣΥΝΗ
ΚΑΘΑΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΥΑΛΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΥΝΗ

ΚΑΣΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΩΝΥΜΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΕΙΝ΄Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΧΑΡΗ

της σκεψης εξουσιαστης και του μυαλου μου παθος
θα'ναι για μενα παντοτε πατριδα μου η κασος
Μιχαλης Γ. Βα΄ι΄λας

Αφιερωμενες στην οικογενεια μου,στον παππου μου και σε ολους οσους
ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ Κασιωτες
27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2007