Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Συνέντευξη Καλομοίρας


H NEA ΚΑΣΟΣ σε συνεργασία με το συμπατριώτη και φίλο Αντώνη Ε. Καραγιαννάκη δημοσιεύει συνέντευξη της Καλομοίρας της εκπροσώπου της χώρας μας στον ευρωπαικό διαγωνισμό τραγουδιού της EUROVISION.H συνέντευξη δόθηκε την ημέρα του πρώτου ημιτελικού.
[ 20 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ]
Έχω ένα μυστικό για την εμφάνισή μου στον τελικό

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΑΝΤΩΝΗΣ Ε. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

Έχω κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στην ελληνική γραφή και ανάγνωση και κάθε φορά που μιλώ ελληνικά προσπαθώ για το καλύτερο, λέει η Καλομοίρα λίγες ώρες πριν από τον πρώτο ημιτελικό της Γιουροβίζιον, στον οποίο θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας. Προσπαθεί να μη δίνει σημασία στα προγνωστικά, γιατί όπως υποστηρίζει της προκαλούν άγχος. Για την εμφάνισή της στον διαγωνισμό της Γιουροβίζιον μας λέει ότι έχει ένα μυστικό και ότι τα όνειρά της έγιναν πραγματικότητα με την καταξίωσή της εδώ στην Ελλάδα, μετά την επιτυχία της σε τηλεοπτικό παιχνίδι.
Έχετε μεγαλύτερη αγωνία γι΄ απόψε, τη βραδιά του ημιτελικού, ή για τη βραδιά του τελικού και γιατί;
Νιώθω πανέτοιμη. Έκανα την καλύτερη δυνατή προετοιμασία και τις δύο βραδιές θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Άγχος και αγωνία υπάρχουν, αλλά υπάρχει και πολύς ενθουσιασμός.
Από τις άλλες συμμετοχές ποιες έχετε ξεχωρίσει ή ποιους φοβάστε περισσότερο;
Έχω δει όλες τις συμμετοχές. Υπάρχουν κάποια τραγούδια που μου αρέσουν, αλλά δεν ξεχωρίζω κάποιο συγκεκριμένα. Υπάρχουν καλά τραγούδια και καλές φωνές, αλλά η ομάδα μου κι εγώ θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να ξεχωρίσουμε.
Υπήρξαν κάποιες αντιδράσεις για την επιλογή του τραγουδιού σας για τη Γιουροβίζιον 2008. Τι έχετε να πείτε;
Ευτυχώς οι περισσότερες ήταν θετικές. Πολλοί μου λένε πόσο τους αρέσει το τραγούδι και θέλουν να το τραγουδάνε!
Πολλοί διακρίνουν πρόβλημα όταν ομιλείτε την ελληνικήν...
Προσπαθώ για το καλύτερο κάθε φορά που μιλάω ελληνικά, έχω κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στη γραφή και την ανάγνωση των ελληνικών, αλλά ακόμη κάνω λάθη κάποιες φορές. Καταλαβαίνω ότι ο κόσμος μπορεί να γίνεται ανυπόμονος γιατί και εγώ γίνομαι ανυπόμονη με τον εαυτό μου, αλλά νομίζω ότι με τον χρόνο θα μάθω να μιλάω καλύτερα.
Καλομοίρα το καλλιτεχνικό σας όνομα. Το πραγματικό...
Μαρία Καλομοίρα Σαράντη (Μaria Κalomoira Sarantis)
είναι το πραγματικό όνομά μου, αλλά στη Νέα Υόρκη με φωνάζουν όλοι Carol.
«Secret combination» (μυστικός συνδυασμός) με δυο λόγια...
Το μυστικό μου... Μy secret...
Τα προγνωστικά είναι αισιόδοξα για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Γιουροβίζιον 2008;
Αυτό ακούω και χαίρομαι πολύ, αλλά προσπαθώ να μη δίνω τόση σημασία σε νούμερα γιατί μου προκαλούν άγχος.
Η εμπειρία σας μέχρι τώρα με δυο λόγια...
Ωραία εμπειρία (great experience!).
Η αποδοχή-υποδοχή του κόσμου στο εξωτερικό;
Όλοι είναι τόσο θερμοί και ευγενικοί και με υποδέχονται με αγάπη. Επίσης, φαίνεται να αγαπούν όλοι την Ελλάδα και να σέβονται τον πολιτισμό και την ιστορία της.
Πού έχετε πάει μέχρι σήμερα για την προβολή του τραγουδιού σας;
Έχουμε πάει στο Αζερμπαϊτζάν, τη Ρουμανία, την Κωνσταντινούπολη, τη Σερβία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη και το Βελιγράδι. Παράλληλα κάναμε και πολλές συνεντεύξεις στα Μέσα πολλών χωρών.
Θα μας πείτε μερικά μυστικά για την εμφάνισή σας εκείνο το βράδυ;
Είναι μυστικό (Τhat΄s a secret...).
Η Γιουροβίζιον δεν είναι ένα πανηγυράκι;
Για μένα είναι ένα ευχάριστο μουσικό γεγονός, όπου οι χώρες συναντιούνται για να γιορτάσουν κάτι που φέρνει τους ανθρώπους κοντά: τη μουσική! Όποια γλώσσα και είδος μουσικής και αν είναι, μπορούμε όλοι να το νιώσουμε! Είναι ένα πανέμορφο πράγμα.
Πότε ακούσατε πρώτη φορά για τον θεσμό, για τη Γιουροβίζιον;
Το 2004, όταν ήμουν στο «Fame Story» και είδα τον Σάκη Ρουβά στη σκηνή.
Ποιο ή ποια τραγούδια ξεχωρίσατε από αυτά που μας εκπροσώπησαν όλα αυτά τα χρόνια;
Της Έλενας Παπαρίζου.
Από τη Νέα Υόρκη στην Ελλάδα για ένα τηλεπαιχνίδι και μια καριέρα...
Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Θα μπορούσε να συμβεί και σε σας. Θα ευγνωμονώ και θα ευχαριστώ πάντα την Ελλάδα που πραγματοποίησε όλα τα όνειρά μου.
Λαϊκό, έντεχνο, παραδοσιακό ή ποπ τραγούδι;
Επαγγελματικά είμαι πιο popRnΒ. Λατρεύω όμως τα παραδοσιακά και λαϊκά τραγούδια, ειδικά τα νησιώτικα.
Θα τραγουδήσετε ξανά στα μπουζούκια;
Ίσως, εάν μου ταιριάζει το σχήμα, γιατί όχι;
Ποιο είναι το τελευταίο CD που αγοράσατε;
Rihanna και Celine Dion.
Αγαπημένο σας ελληνικό τραγούδι; Και ξένο;
Το «Πάμε Χαβάη» της Άλκηστης Πρωτοψάλτη και ξένο το «4 minutes to save world» της Μadonna.
Τι θα λέγατε στον Αλέξη Τσίπρα;
Καλή τύχη!
Ως Ελληνοαμερικανίδα που είσαστε, ποιον προτιμάτε και γιατί; Τη Χίλαρι ή τον Ομπάμα;
Δεν έχω αποφασίσει ακόμη.

Δημοσιέυτηκε στην εφ. ΤΑ ΝΕΑ στις 19/05/2008