Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

Απ. Βεντούρης: "Ριζικές αλλαγές στο τρέχων ΄καθεστώς΄ των αγόνων γραμμών"

Σε διευκρινίσεις, με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου, σχετικά με το θέμα των άγονων γραμμών και τις φωτογραφικές διατάξεις προχώρησε με δηλώσεις του ο κ. Απόστολος Βεντούρης, Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση ο κ. Βεντούρης επισημαίνει τα εξής: "Για το θέμα τον άγονων γραμμών και τις φωτογραφικές διατάξεις, έχω αναφέρει επανειλημμένως και αυτή είναι η προσωπική μου εκτίμηση, ότι για τα μέχρι τώρα διαδραματισθέντα δεν θεωρώ υπεύθυνους ούτε στους προηγούμενους Υπουργούς και Υφυπουργούς, ΥΕΝ, ούτε στον ΥΕΝ που πρόσφατα ανέλαβε καθήκοντα και αντικειμενικά χρειάζεται τον αναγκαίο χρόνο για να ενημερωθεί.

Ειδικά μάλιστα για τον κ. Παναγιώτη Καμένο, πιστεύω ότι είναι πιο κοντά από όλους στο δημιουργηθέν ζήτημα, εργάζεται για την επίλυσή του και, σύμφωνα με πληροφορίες μου, προτίθεται να εισηγηθεί ριζική αλλαγή των δομών του συστήματος που κληρονόμησε. Στο παρελθόν μάλιστα ο κ. Υπουργός δείχνοντας ιδιαίτερη ευαισθησία, όπως και η Ένωση δείχνει, για την άγονη γραμμή της Κάσου και τα προβλήματα των νησιωτών, ήταν αυτός που παρενέβη ουσιαστικά για την διόρθωση της προκηρύξεως και αυτό τουλάχιστον για εμένα είναι ένα δείγμα καλής γραφής.

Για τους δύο Γενικούς Γραμματείς, κ.κ. Τζωάννο και Κουρούση όμως δεν μπορώ να δεχθώ ότι δεν γνώριζαν ή παραπλανήθηκαν. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψις.

Από εδώ και πέρα όμως και λόγω της ευρείας δημοσιότητας που έχει λάβει το θέμα, κανένας δεν μπορεί να επικαλεσθεί άλλοθι ή παραπλάνηση. Όλοι πλέον γνωρίζουν, και επομένως δεν υπάρχει δικαιολογία για τον οποιοδήποτε.

Προσωπικά έφερα στο προσκήνιο το θέμα των φωτογραφικών διατάξεων, αποκαλύπτοντας και τη δομή του όλου συστήματος, και μάλιστα αψηφώντας τους λεονταρισμούς και τις απειλές των κατονομαζομένων από εμένα.

Κατά την γνώμη μου απαιτούνται ριζικές αλλαγές στο τρέχων «καθεστώς» των αγόνων γραμμών. Για το εν λόγω θέμα η ΕΕΑ έχει υποβάλλει συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες προτάσεις".