Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Όλα γύρω του ...γυρίζουν

Pευστή είναι η κατάσταση στην τοπική Νέα Δημοκρατία, όσον αφορά στη συγκρότηση του ψηφοδελτίου, καθώς δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για το τι μέλλει γενέσθαι με τον βουλευτή του κόμματος Αριστοτέλη Παυλίδη.Πάντως, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι «κομμένος» από το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας. Ωστόσο ο ίδιος δεν ανοίγει τα χαρτιά του, αλλά εξακολουθεί να τηρεί σιγή ιχθύος.Δεν αποκλείεται, ωστόσο, τις επόμενες ώρες να επιχειρήσει την ηρωική έξοδό του, ακολουθώντας τον δρόμο που χάραξαν οι πρώην υπουργοί Γιώργος Βουλγαράκης, Θεόδωρος Ρουσόπουλος και Μιχάλης Λιάπης.
Ο κ. Παυλίδης για να προλάβει τις εξελίξεις, είναι πολύ πιθανόν να στείλει επιστολή στη Ρηγίλλης, στην οποία θα αναφέρει ότι δεν προτίθεται να είναι εκ νέου υποψήφιος βουλευτής στο νομό μας.Το γεγονός ενισχύεται από την απουσία του στα εγκαίνια της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης και στην ομιλία του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή. Προφανώς του ζητήθηκε από την Ρηγίλλης να μην εμφανιστεί, όπως έγινε και στα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του Κωνσταντίνου Καραμαναλή, που πραγματοποιήθηκαν στη Ρόδο, τον περασμένο Απρίλιο από τον τέως πρόεδρο της Δημοκρατία κ. Κωστή Στεφανόπουλο.
Το κλίμα στη Νέα Δημοκρατία είναι βαρύ για τον κ. Παυλίδη και ως έμπειρος πολιτικός που είναι το γνωρίζει πολύ καλά και θα προσπαθήσει να διαφυλάξει την υστεροφημία του. Περιθώρια ελιγμών δεν υπάρχουν και η ηρωική έξοδός του, αποτελεί μονόδρομο.Πρωτοκλασάτο τοπικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας μιλώντας στην «ΠΡΟΟΔΟ» δήλωσε ότι ο κ. Παυλίδης κατά 99,9%, θα είναι εκτός ψηφοδελτίου. Αλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι στη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ χθες το βράδυ, δεν επρόκειτο να γίνει συζήτηση για την εκ νέου υποψηφιότητα του κ. Παυλίδη, αφού θεωρούν δεδομένο, ότι είναι «κομμένος» από το ψηφοδέλτιο του κόμματος και τα μέλη της αναζητούν τον αντικαταστάτη του.Στη χθεσινή συνεδρίαση, επρόκειτο να γίνει εκτενής συζήτηση για τους υποψηφίους που θα συμπεριληφθούν στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στα Δωδεκάνησα.
Η λίστα με τα ονόματα των υποψηφίων βουλευτών που προτείνονται από τη ΝΟΔΕ, θα σταλεί στη Ρηγίλλης. Σύμφωνα με πληροφορίες η Νέα Δημοκρατία, σε τοπικό επίπεδο, θα επιστρατεύσει το γενικό γραμματέα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου Χαράλαμπο Κόκκινο, για να καλύψει το κενό του κ. Παυλίδη μαζί με το νομαρχιακό σύμβουλο από την επαρχία της Κω Νίκο Πουλιού.Στη λίστα που θα αποσταλεί στη Ρηγίλλης από τη ΝΟΔΕ θα συμπεριλαμβάνονται τα ονόματα του υφυπουργού Εξωτερικών Γιάννη Βαληνάκη, του βουλευτή Τάσου Καραμάριου, των πολιτευτών Βασίλη Χρύση, Μίκας Ιατρίδη, του γενικού γραμματέας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου Χαράλαμπου Κόκκινου και των νομαρχιακών συμβούλων Βασίλη Υψηλάντη, Νίκου Πουλιού και Νίκου Καραμαρίτη.
«Παραμένω στρατιώτης» - Χαράλαμπος Κόκκινος
«Η Νέα Δημοκρατία κατέρχεται στις εκλογές με στόχο τη νίκη και την ενίσχυση των δυνάμεών της, αλλά και για να λάβει καινούρια λαϊκή εντολή. Είναι γεγονός, ότι αμέσως μετά τη μεστή και δυναμική παρουσία του πρωθυπουργού της Χώρας, Κώστα Καραμανλή στα εγκαίνια της 74ης ΔΕΘ και τη συνέντευξη τύπου που παρέθεσε, έχει αυξηθεί το ηθικό της παράταξης, καθώς και η πίστη στη νίκη. Εντός των προσεχών ημερών θα ολοκληρωθεί και η κατάρτιση των ψηφοδελτίων. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα στελέχη της παράταξης που μου ζητούν να είμαι στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στα Δωδεκάνησα. Είναι για εμένα ιδιαίτερη τιμή. Παραμένω στρατιώτης της παράταξης και αναμένω να εκτιμηθεί από τα τοπικά και κεντρικά όργανα το πού θα προσφέρω σΆ αυτή τη μεγάλη εκλογική μάχη. Το σίγουρο όμως είναι ότι είτε από τη θέση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, είτε από όποια άλλη θέση, θα δίνω μάχη για το καλό αυτού εδώ του τόπου.»
«Μπορώ να διεκδικήσω λύσεις» - Βασίλης Χρύσης
«Η υποψηφιότητά μου διακρίνεται από πολιτική ωριμότητα, που συνίσταται μεταξύ άλλων και από τη γνώση των προβλημάτων που υπάρχουν. Έχοντας καταγράψει μια άξια κοινοβουλευτική παρουσία επί 3,5 χρόνια στην Ελληνική Βουλή, με αυτοπεποίθηση και μεστότητα πολιτικού λόγου, νομίζω ότι μπορώ με κάθε δυνατό τρόπο να εκφράσω τα αιτήματα του δωδεκανησιακού λαού και να διεκδικήσω λύσεις. Είμαι βέβαιος, ότι οι πολίτες της Δωδεκανήσου θα εκτιμήσουν την πολιτική μου συνέπεια και τις πολιτικές μου ικανότητες και θα με επαναφέρουν θριαμβευτικά στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Η πολιτική κατάσταση σΆ αυτή τη χρονική συγκυρία με τα πολιτικά κόμματα να βρίσκονται στην αφετηρία της εκλογικής μάχης, είναι ρευστή.»
«Θέλω να είμαι υποψήφιος» - Νίκος Πουλιού
«Με ενδιαφέρει να συμπεριληφθεί το όνομά μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας. Ο Πρωθυπουργός είναι όμως αρμόδιος για να αποφασίσει. Συμμετέχω από το 1986 στα κοινά, μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση ΑΆ και ΒΆ βαθμού, ενώ έχω ασχοληθεί και με το συνδικαλιστικό τομέα. Τα κίνητρά μου είναι ανθρωποκεντρικά. Θέλω να προσφέρω και από ένα άλλο μετερίζι. Εάν επιλεγώ, βασική μου επιδίωξη θα είναι η προσφορά στον πολίτη. Θεωρώ ότι μετά την παρουσία του πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή στη ΔΕΘ, θα συσπειρωθούν οι νεοδημοκράτες
«Δεν θα είμαι ποτέ υποψήφιος» - Μιχάλης Ζεμπιλάς
«Μπορεί να είναι διακαής πόθος της Νέας Δημοκρατίας να συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιό της στα Δωδεκάνησα, προσωπικά όμως δεν διατίθεμαι για κάτι τέτοιο. Δεν θα είμαι ποτέ υποψήφιος, καθώς δεν με ενδιαφέρει να αναμειχθώ με την πολιτική. Δεν μπορεί να αναφέρεται το όνομά μου, χωρίς εγώ να γνωρίζω τίποτε. Μπορεί να τρέφουν όνειρα θερινής νυκτός, εγώ όμως δεν κατέρχομαι στην πολιτική, τουλάχιστον όχι τώρα. Προτάσεις υπάρχουν από παντού, δεν κάνω όμως καμία κίνηση. Για εμένα, η μεγαλύτερή μου προσφορά ήταν η δουλειά μου. Δεν ασχολούμαι με την πολιτική.»
«Έτοιμη για τη μάχη» - Μίκα Ιατρίδη«Σε μια ώρα που οι εκλογές της 4ης Οκτωβρίου γίνονται προκειμένου η χώρα να αποφύγει τη μακρά προεκλογική περίοδο, που θα ήταν ζημιογόνα γιά αυτή, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός έχει τοποθετηθεί λέγοντας ότι ο καθένας από εμάς τους υποψηφίους βουλευτές, κρίνεται πάνω από όλα για τις δράσεις του.Προσωπικά είμαι έτοιμη να ριχθώ στη μεγάλη μάχη των εκλογών με επιδίωξή μου οι πολίτες να με εμπιστευθούν και να υπερασπιστώ στο κοινοβούλιο το συμφέρον του τόπου μα.»

Πηγή :εφ. Η ΠΡΟΟΔΟΣ