Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Άρθρο Γεωργίου Κουριαντάκη

Αγαπητοί «πατριωτάρες»,
Μου κάνει πραγματικά ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ πόσο επιλεκτική μνήμη διαθέτουν ορισμένοι από εσάς. «Θυμάμαι τον Καταλάνο…», «Γνωρίζω τον Παπαγεωργίου, τον Γρηγοριάδη, τον Κακομανώλη, τον Ερωτόκριτο, τον Περσελή, τον Αντωνιό, τον Ρούλη, τον Μαστροπαύλο Φ., τον Ψηλό, τον Βιντιάδη, τον Μηνατσάκη…»

Έλα όμως που εγώ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ αν και ήμουν παρών να ειπώθηκαν ποτέ οι φράσεις: α) «Δήμαρχε, εγώ παραιτούμαι για να γίνει αυτό…» (αυτό ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι το είπα εγώ!) β) «Μην είστε κουτοί όποτε θέλω ξαναβγαίνω δήμαρχος!» (αυτό ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι το είπε ο Γιώργος Κακομανώλης) γ) «την ηρνήθησαν (εννοεί την πρόταση για κοινή συνεργασία με επικεφαλή τον Παπαγεωργίου…) διότι δεν είχε μέλλον η Κάσος μαζί του» (αυτή ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι είναι η άποψη της παράταξής μας για την πρόταση Παπαγεωργίου!)

Ειλικρινά, προβληματίστηκα πάρα πολύ αν έπρεπε να απαντήσω τόσο σ’ αυτούς που από την Αθήνα και αλλού (και βέβαια: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ) λένε προτάσεις και δίνουν συμβουλές (ή μοιράζουν προσβολές…) όσο και σε όσους γράφουν τόσες ανακρίβειες. Και ίσως να μην απαντούσα τελικά γιατί πραγματικά πιστεύω ότι όταν η συζήτηση πέφτει – ή μάλλον ξεπέφτει – σε τόσο χαμηλό επίπεδο που ίσως χάνει και το νόημά της. Απαντώ όμως για δυο πολύ βασικούς λόγους:

γιατί χρησιμοποιείται το όνομά μου και μπαίνουν στο στόμα μου λόγια που ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑ,
γιατί ΑΛΛΟΥ είναι σήμερα τα προβλήματα του νησιού και για άλλα συζητάμε (διαστρεβλώνοντας μάλιστα και την αλήθεια!)
Αυτό που είμαι βέβαιος ότι γνωρίζουν οι συμπατριώτες που με γνωρίζουν (και με γνωρίζουν σχεδόν όλοι αν όχι όλοι…) είναι ότι πάντα είχα το θάρρος της γνώμης μου και ήμουν ειλικρινής.

Και αυτό που μάθαμε ΟΛΟΙ πολύ καλά, όχι μόνο στην Κάσο αλλά στη χώρα ολόκληρη, είναι ότι μόνοι οι δικτάτορες στηρίζουν πάντα τη δική τους θέση, ακόμη και όταν από παντού τους έρχονται μηνύματα πως είναι λάθος, δεν «παραιτούνται», είναι «κουτοί», και «αρνούνται» τα πάντα!...

Η Κάσος είχε μέχρι σήμερα πολλούς ΔΗΘΕΝ σωτήρες. Τώρα, μέσω του διαδικτύου, αποκτά και νέους και μάλιστα με μεγάλη ευκολία!...

Όσο για την αγαπητή φίλη και συμπατριώτισσα κα Εύη Σακελλαρίδου, τι να πώ; Λυπάμαι, αλλά θα της απαντήσω «…όταν γίνω άνθρωπος…»

Μέχρι τις εκλογές, μένουν ακόμη 18 μέρες. Θα ήθελα να παρακαλέσω όλους όσους θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ να είναι τουλάχιστον ειλικρινείς, να μην αντιμετωπίζουν τους μόνιμους κατοίκους του νησιού σαν «υπο- ανθρώπους» και αν δεν τους κάνει κόπο ας μας κάνουν και καμιά πρόταση! Γιατί το πρόβλημα της Κάσου δεν είναι το πόσοι συνδυασμοί κατεβαίνουν και αν έπρεπε να είναι ένας ή πολλοί. Καλό θα ήταν να είναι ένας αλλά αφού δεν το καταφέραμε ας πάμε τώρα παρακάτω. Αλλιώς κινδυνεύουμε να καταντήσουμε σαν το σκύλο που κυνηγά την ουρά του!...

Ευχαριστώ,
Γιώργος Κουριαντάκης
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
της παράταξης ΚΑΣΟΣ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ