Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Αν αγαπάτε τη Κάσο δημοσιεύστε το!!!!!!

   Αναρωτιέμαι αν όλες αυτές οι προεκλογικές κόντρες προφορικές και γραπτές γίνονται από αγάπη για το νησί και τους κατοίκους ή για να εξασφαλιστούν ορισμένοι και οι οικογένειες τους.
   
     Το 2009 εγώ και ο σύζυγος μου επιχειρήσαμε να εγκατασταθούμε μόνιμα στο νησί.Ηλεκτρολόγος μηχανικός και αρχιτέκτων μηχανικός αντίστοιχα! Όχι απλά μας έδιωξαν κάποιοι, μας σαμποτάρανε, μας δυσφημίσαvε για να καλύψουν τα δικά τους συμφέροντα!]

     Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι για να πάει μπροστάη Κάσος , ο δήμος θα πρέπει να στελεχωθεί από επιστημονικό προσωπικό! Εμάς μας διώξανε, αν και προσπαθήσαμε να μείνουμε, μετά από ένα χρόνο, τα έξοδα αυτού του χρόνου τα βγάζαμε απο δουλειές εκτός Κάσου και τα ξοδεύαμε στην Κάσο. Ήταν μια εποχή που εγώ και ο σύζυγος μου περάσαμε δύσκολα! Μας συμπεριφέρθηκαν λες και δεν αξίζαμε! Λοιπόν σε ποια παράταξη να πιστέψω;

   Ποια παράταξη δεν θα στηριχτεί απο συγγενείς και απο προσωπικά ανιδιοτελή συμφέροντα;
Απλά συμβουλεύω τους Κασιώτες να αναρωτηθούν τι καλά έχουν γίνει στην Κάσο μέχρι τώρα! Υπάρχει πολύ φτώχεια στο νησί, έχουν μαζευτεί όλες οι υπηρεσίες δημόσιες και μη γύρω απο μια μικρή κοινωνική ομάδα και καλούν τους υπολοίπους τώρα σε νέες πορείες, σε νέους αγώνες για να βγάλουν ποιους, να διεκδικήσουν τί;

Έυχομαι καλή δύναμη στον απλό λαό της Κάσου, στο λαό του μόχθου, του ιδρώτα και του καθάρου μετώπου! Για τους υπόλοιπους αδιαφορώ..........

Με εκτίμηση
Ειρήνη Φυσεντζίδου.
Ηλεκτρολόγος μηχανικός & μηχ Η/Υ Δ.Π.Θ.