Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2007

Διαδικτυακό....γλέντι

06/02/2007
Συμμετέχουν:Αντώνης Καραγιαννάκης,Χάρης Βάλλας και Φραγκίσκος Σοίλης

Χάρης Βάλλας:
>Εχει κι η νεα η γενια σπουδαιους γλεντισταες,
αφου και στο διαδικτυο ταιριαζουν μαντιναες !
>Ξανοιω σα το παλαρο τη διαολοοθονη,
κι η λυρα του Νεκταριου νιωθω να με σιμωνει..!
> Λεω ν'ανοιξω τη φωνη-το mouse να αφησω,
να παρατησω τη δουλεια τη σουστα για ν'αρχισω
Αντώνης Καραγιαννάκης:
>Πολλά συγχαρητήρια για την καλή δουλειά σας,
μας κάνατε υπερήφανους και είμαστε κοντά σας!!!!!!!!
Χ.Β.:>Στον Αντώνη:
>Ρώτησα φαρμακοποιούς μ'απαντηση δεν πηρα,
στα γιατρικα για την καρδια που γραφετε τη λύρα?
>Ορμηνεψα και τους γιατρους που ακουαν με δεος,
πως με τ'αλεντι το χαβα γινεται ο γερος, νεος !!!
Α.Κ.
>Γλέντι θε να στήσουμε με την τεχνολογία,
γιατί δεν ανταμώνουμε και έχω μελαγχολία...
Φραγκίσκος Σοίλης:
>Αι μου Γιώργη των Χαδιών που όλα εσύ τα κάνεις
Κασιώτες εις την ξενιτιά ποτέ μην ξαναπάρεις
Χ.Β.:
>Προπονηση το γλεντι αυτο με τη τεχνολογια,
το γλεντι το πραγματικο στην Περα Παναγια..!
Α.Κ.:
>Χάρη, είσαι φοβερός σου βγάζω το καπέλο,
γιατί ΄σαι ποιητής καλός με φοβερό ταλέντο!!!!!!!!!
Νικήτας Καμπούρης:
>Το γλέντι απού κάνετε μέσα από την τεχνολογία
στην Κάσο συντομα να κάνουμε για να έχει και αξία
Χ.Β.:
Στον Αντωνη:
>Μες στου Βρετου εγλεντιζες με ουζα και ντουρμαες,
τωρα με forum κι internet ταιριαζεις μαντιναες..!
Α.Κ. Απάντηση:
>Χάρη πως με έφτιαξες μου θύμισες το γλέντι
που παίζαμε μες στου Βρετού Βοσκίστικο, Αλέντι
Α.Κ.:
>Βάλλα, Νικήτα, Λάθουρα, χαιρομαι που διαβάζω,
τις μαντινάες που κάματε κι εγω διασκεδάζω!!!!!!
Χ.Β:
>Φωναξετε ενα γιατρο κυριως ΨΥΧΟΛΟΓΟ
για να γλεντω στο internet εχω σπουδαιο λογο !!!
Α.Κ.
>Ποτέ δεν τοπερίμενε, γλέντι μπρος στην οθόνη,
μου φαινεται παράλογο και πόσο με...αγχώνει ....(Φωνάξτε τον ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗ!!!!)
Φ.Σ.:
> Στημένοι εις το Ιντερνετ ολημερίς θα μπούμε ,
Κασιώτικα να ακούσουμε, Νικήτα σ'ευχαριστούμε
>Αι μου Γιώργη δωσε μου μια δύναμη μεγάλη,
πιο γρήγορα από την Ξενιτιά,στην Κάσο να με πάρει
Α.Κ.
> (Δ)ε το'ξερα Φραγκίσκο μου, πόσο καλά ταιριάζεις,
Να σ' έχει ο Θεός καλά στην Κάσο να διασκεδάζεις!!!!!
>ΣΧΌΛΙΟ από τον Φ.Σ.: E re kefi mesimeriatika sto Chappaqua tis neas yorkis me tin kasiotiki mousiki kai to internet fai den tha mairepsoume simera
Χ.Β.
>Η παλαραγρα Αντωνη μου ειναι το φυσικο μας,
για σε μπακαλικο λοιπον για στο τερματικο μας..!
Φ.Σ.
>Αφού Θεέ μας έδωσες,πολύ την παλαράγρα
την Κάσο στείλε μας κοντά που ναι πολύ αλάργα.
Α.Κ.
>Σήμερα δεν ημπορώ καθόλου να δουλέψω
και από την παλαράγρα μου την σούστα θα χορέψω.
Ν.Κ.
>Απο Κασιώτικα ντιονίστηκε το μέγαρο Λαμπράκη
την σούστα σήκω χόρεψε φίλε Καραγιαννάκη
Χ.Β.
>Ωχου κακουργα ξενιτια κι ιντερνετ χερι χερι,
θελω ν'ακουσω ΖΩΝΤΑΝΑ σουστα και πισωμερι..!
Φ.Σ.
>Έκαψα πάλι το φαί απου έβαλα στο τσουκάλι
με σούστα και Κασιώτικα μου εφτιαξε το κεφάλι!!!
Α.Κ.:
>Ηθελα και να ήξερα Φρανκι τι μαϊρευγεις,
και μεσα στο site των τρελλών να δουμε τι γυρεύγεις?
Φ.Σ.
>Αντώνη καληνύχτα σου,Νικήτα ευχαριστούμε
αύριο πάλι το πρωί στο Ίντερνετ να μπούμε.
>Σαν τον τρελο και εγώ μαζι, ψάχνω την γιατρεια μου
μέσα στης Κάσου τους τρελλούς να ρτώ στα γηρατεία μου
Ν.Κ.
>Κούρδισε Αντώνη τα όργανα να φέρω τους Ντουρμάες,
να κάνουμε γλέντι στο Ιντερνετ γεμάτο μαντινάες
Φ.Σ.
>Με κάνατε πάλι ξανά το Ιντερνετ να ανοίξω
και το μυαλό μου γρήγορα ξανά να το κορδίσω!
Α.Κ.
>Καλώς τον τον Φραγκίσκο μου, σε τούτη την παρέα,
απόύχουμε τη λόξα μας (όργανα) και τα περνούμε ωραία!!!!!!!
Ν.Κ.
>Αντί για ρεπορτάζ Αντώνη μου θα γράφεις μαντινάες
θα γράφεις πως διπλώνονται Κασιώτικοι ντουρμάες!!!!!!!!!!
(Ο Αντώνης Ε. Καραγιαννάκης είναι δημοσιογράφος στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ)
>Στα ΝΕΑ πρωτοσέλιδο να κάνεις ετούτο εδώ το γλέντι
οι Έλληνες να μάθουνε πως παίζετε τ΄ΑΛΕΝΤΙ