Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2007

KONTPΕΣ.... ΜΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔ(Ε)Σ

Εντελώς αυθόρμητα βγήκανε οι παρακάτω μαντινάδες ανάμεσα σε εμένα και στον Αργύρη τον Λαθουράκη σήμερα το πρωί.

Αργύρης Λαθουράκης:
Στον Αι Γιώργη των Χαδιών χώμα θα ξεμπλαστριάσω
στους ξενους τόπους να σκορπώ να γίνει ο κόσμος Κάσο
Νικήτας Καμπούρης:
Φύσηξε λίγο αεράκι μου στην Κάσο να σιμώσω
να ακούσω λίγο τον νοτιά την αλμύρα της να νοιώσω
Α.Λ.
Την ομορφιά του γιασεμιού την μυρωδιά του μύρου
που όλα τα κατέγραψε η πένα του Ομήρου
Ν.Κ.>
Στις μαντινάες Λαθουράκη μου κανένας δεν σε πιάνει
και όποιος παει κόντρα σου να ξέρεις πάντα χάνει
Α.Λ.>
Έχετε εικόνα Άγιου απου σας προφυλάσει
μα εγώ το χάρτη του νησιού έχω εικονοστάσι!!
Ν.Κ.>
Στα καλλιστεία της ομορφιάς την Κάσο εγώ ψηφίζω
και στα αποτελέσματα παμψηφεί, πρώτη θα βγεί νομίζω
Α.Λ.>
Την εξουσία του Θεού θα θελα να την έχω
και να θωρώ από ψηλά την Κάσο να προσέχω
Α.Λ.>
Την εξουσία σου Θεέ για μια μέρα δωσ'μου
να κάνω το Κασόνησο πρωτέυουσα του κόσμου
Α.Λ.>
Οταν της Κάσου το θωρώ το χάρτη εις τον τοίχο
αναντρανίζει η καρδιά σαν του κου(δου)νιού τον ήχο
Ν.Κ.>
Στις μαντινάες Λαθουράκη μου δίκαια υπερέχεις
και από τον δεύτερο με διαφορά την πρώτη θέση έχεις
Α.Λ.>
Τους Τούρκους δεν φοβήθηκε ουτε και το Πασά της
και έγινε πασίγνωστη για το (ο)λοκαύτωμα της
Ν.Κ.>
Οχου της Κάσου το νησί σιγα-σιγα (ε)ρημώνει
ανθρωπος δεν θα βρισκεται πια, χωραφια να οργωνει
Α.Λ.>
Επέσανε οι βασταοί στερέψα οι λασσίες
η νεολαία έφυγε και μείναν οι γερουσίες
Α.Λ.>
Καλή δουλειά την ήκαμες Νικήτα για το site
μαθαίνουν νέα του νησιόυ Κασιώτες στο Πορτ-σαιντ
Α.Λ.>
Πάρα πολύ μου άρεσε Νικήτα η δουλειά σου
φαίνεται νοιάζεσε πολυ για το καλό της Κάσου
Ν.Κ.>
Tο SITE έβαλα μεσολαβητή Κασιώτες να ενώσω
την Κάσο μας από την ερημιά θέλω εγώ να <<σώσω>>
Α.Λ.>
Όταν πηγαίνω στο νησί παράπονο με πιάνει
που βλέπω να βυθίζεται το νέο το λιμάνι
Ν.Κ.>
Σε λίγο το λιμάνι μας θα έχει πια βουλήσει
και το Κορνάρος σην Μακρα θα θέλει να μας αφήσει
Α.Λ.>
Κάποτε ήμουνα μόνιμος χειμώνα-καλοκαίρι
τώρα με λένε κοζελή οι νέοι και οι γέροι !!!!!!!!!!
N.K.>
Ήθελα να μουνα Πρωθυπουργός την εξουσία για να έχω
την Κάσο σαν τα μάτι μου εγώ να την προσέχω
A.L.>
Θα βάλω μεσολαβητή το φίλο μου Παυλίδη
για να γίνει η Κάσος μας στο κόσμο ενα στολίδι