Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Επιστολή του Αντιδημάρχου Κάσου κ. Γ. Κουριαντάκη

Κάσος  25 Φεβρουαρίου 2014
Αγαπητοί Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,
Ως αντιδήμαρχος Κάσου αλλά και ως άνθρωπος ο οποίος έχει τιμηθεί με την ψήφο του Κασιακού λαού επανειλημμένα, είμαι υποχρεωμένος να σας ενημερώσω για ένα δυσάρεστο γεγονός, το οποίο έλαβε χώρα  κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου.
Συγκεκριμένα στη  συζήτησης για την έγκριση του προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Δήμου Κάσου (ΚΟ.ΔΕ.ΔΗ.Κ), ο δημοτικός σύμβουλος κ Μανώλης Μανούσος ο οποίος όπως αποδείχθηκε, δεν ήταν ενημερωμένος ως όφειλε για την ημερήσια διάταξη του Δ.Σ., μου ζήτησε να του δώσω τον προϋπολογισμό της ΚΟ.ΔΕ.ΔΗ.Κ. για να ενημερωθεί. Χωρίς καμία αντίδραση από μέρος μου και χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο ο κ. Μανούσος καταφέρθηκε εναντίον μου με απρεπέστατες εκφράσεις (δεν ομιλώ με γαϊδούρια) οι οποίες αν μη τι άλλο προσβάλουν τους θεσμούς τους οποίους υπηρετούμε, καθώς και όλο τον Κασιακό λαό ο οποίος με την ψήφο του επέλεξε τα μέλη του Δ.Σ ανεξάρτητα αν ανήκουν παραταξιακά στην συμπολίτευση ή την αντιπολίτευση.
Αμέσως μετά το γεγονός ο Πρόεδρος του Δ.Σ. καθώς και σύσσωμο το Δ.Σ ζήτησαν από τον κ. Μανούσο να ανακαλέσει και να ζητήσει συγνώμη προκειμένου να συνεχιστεί ομαλά η συνεδρίαση. Ο κύριος Μανούσος όπως πάντα  αμετανόητος επέμενε στους χαρακτηρισμούς του ένα φαινόμενο που δυστυχώς δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβαινε.
Αγαπητοί Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,
Επειδή η προσωπικότητα μου η αγωγή μου και ο θεσμός ο όποιος υπηρετώ δεν μου επιτρέπουν να επιστρέψω χαρακτηρισμούς θέλω απλά να αναφέρω ότι ανεξάρτητα από προσωπικά λάθη και παραλείψεις, έχω υπηρετήσει ως Δημοτικός Σύμβουλος και ως Αντιδήμαρχος τον τόπο μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πληροφοριακά δε, αναφέρω ότι  «γαϊδούρια» και «γαϊδουρινές» συμπεριφορές είναι αυτές όλων εκείνων οι οποίοι με στείρα επιχειρηματολογία επιλέγουν να μην συμμετέχουν σε σοβαρές αποφάσεις που αφορούν Κάσο μας και αναλώνονται σε ανυπόστατες προσφυγές που εντέλει καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων. Προσπαθούν δε να ανακόπτουν την πρόοδο και την ανάπτυξη του νησιού προφανώς για προσωπικά συμφέροντα και οφέλη.    

Ο Αντιδήμαρχος Κάσου
Γεώργιος Εμμ. Κουριαντάκης