Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο


Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την στήριξη της υποψηφιότητάς μου και την εκλογή μου ως δημοτικός σύμβουλος. Επίσης να ευχαριστήσω κι όσους συνέβαλαν στη διατήρηση του ομαλού κλίματος πριν και κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας. Όλο το διάστημα της προεκλογικής περιόδου το άγχος μου ήταν να μη χαλάσω για κανένα λόγο τη σχέση μου με άτομα που εκτιμώ, θαυμάζω και σέβομαι. Με άτομα που έχω μαζί τους κοινωνική, επαγγελματική και συγγενική σχέση. Πιστεύω κι εύχομαι να το κατάφερα, να μην πλήγωσα κανένα και να νιώθουν για μένα όπως και πριν. Η εμπειρία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση είναι ανύπαρκτη καιγι΄αυτό χρειάζομαι όλους όσους μπορούν να με βοηθήσουν με τη γνώμη τους και την εμπειρία τους. Δεν έχω ΄΄αντιπάλους΄΄, ΄΄αντίθετους΄΄,΄΄απέναντι΄΄ στην αντιπολίτευση. Έχω φίλους, έχω συνεργάτες, έχω συγγενείς, έχω συνοδοιπόρους στο ταξίδι. Εύχομαι να μπορέσω να προσφέρω κι εγώ κάτι καλό για την Κάσο μας, για την πατρίδα της καρδιάς μας! 
                                                            Σας ευχαριστώ
                                       Βασίλειος Αντ. Παπαγεωργίου