Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Ο συμπατριώτης μας δικηγόρος Γιώργος Καμπουράκης ,υποψήφιος με το Γιώργο Καμίνη στην Αθήνα

Αθήνα
Ο Γιώργος Καμπουράκης είναι δικηγόρος στον Άρειο Πάγο και ανώτερο τραπεζικό στέλεχος, με εξειδίκευση σε θέματα χρηματοδοτήσεων και ευρωπαϊκών ενισχύσεων. Κατέρχεται στις δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος στο 7ο Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου Αθηναίων
Πενήντα οκτώ χρονών και πρώτη φορά υποψήφιος. Αλήθεια γιατί;
Μεγάλωσαν τα παιδιά και τώρα πρέπει να τους βρω δουλειά. Ξέρω κάτι φανάρια ελεύθερα, που κόβουνε μονέδα και λέω να τα νοικιάσω προνομιακά από το 7ο Δημοτικό Διαμέρισμα όπου είμαι υποψήφιος!
Να σοβαρευτούμε όμως. Ναι τώρα πια, που έχουν μεγαλώσει τα παιδιά, έχω τα περιθώρια. Έχω την πολυτέλεια να διεκδικήσω μια άμισθη θέση σαν αυτή για την οποία ζητώ το ψήφο των γειτόνων μου. Και ως άμισθος, αν εκλεγώ, θα μπορώ να εκφράσω θετικά την αγανάκτησή μου για τα στραβά και τα ανάποδα αλλά και να συμβάλω να γίνει κάτι ακόμη. Κάτι για όλους. Το αυτονόητο. Ξέρετε τη ρήση από το Λουκά «.. ο έχων δύο χιτώνες να δώσει σε αυτόν που δεν έχει...».
Περνάμε δύσκολα όλοι. Καλύτερα όμως δεν είναι να σε μάθω να ψαρεύεις από το να σου κάνω το τραπέζι με ψάρια; Έχω εμπειρία 35 χρόνια στις τράπεζες με σχεδόν αποκλειστικό αντικείμενο τα δάνεια και τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις το Β' και το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης και το ΕΣΠΑ. Kάτι έμαθα. Κάποιοι λένε πως είμαι και καλός. Να βοηθήσω λοιπόν.
Και για να μην ξεχνιόμαστε και να προλάβω την ερώτηση που από αβρότητα και ευγένεια δεν θα κάνετε. Όχι. Δεν έβγαλα χρήματα. Κυκλοφορώ με ένα Hyundai 11 χρόνων και για πολύ καιρό ακόμα θα εξοφλώ το στεγαστικό δάνειο του σπιτιού που μένω στους Αμπελόκηπους.
Γιατί με τον Καμίνη;
Ο τύπος μου κάνει. Συμμάζεψε το «μαγαζί». Συμμάζεψε δηλαδή τον πρώτο δήμο της χώρας που είχε τα χάλια του πριν. Στα οικονομικά βελτιωθήκαμε. Μείωσε το χρέος με μια χρηστή διαχείριση. Δυο-τρία χρόνια πριν ο Δήμος ήταν για πτώχευση. Είμαστε καλύτερα τώρα και θα πάμε ακόμα καλύτερα.
Ύστερα έχει όραμα. Δηλαδή ότι ακριβώς λείπει από τους άλλους. Μικροδιαχειριστές μου φαντάζουν οι αντίπαλοί του. Η Αθήνα πρέπει να είναι -να γίνει- μητρόπολη. Της αναλογούν τα μεγάλα. Το χρειάζεται για να ορθοποδήσει.
Μη ξεχνάμε πως ο Καμίνης τάβαλε και με αυτούς που έπρεπε. Πιστεύει στους θεσμούς και τους υπερασπίζεται στην πράξη. Μέχρι και ξύλο έφαγε.
Τώρα, για μένα μετράει πως αυτός είναι δήμαρχος και μόνο δήμαρχος. Δεν είναι δήμαρχος και βουλευτής ή δήμαρχος και υπουργός ή αντιπρόεδρος κυβέρνησης ή αρχηγός κόμματος. Δεν το έχει ...δίπορτο. Κι απ’ όσο ξέρω δεν το ψάχνει κιόλας. Αλλά γι αυτό, ο καιρός θα δείξει.
Ως υποψήφιος σύμβουλος στο 7ο Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου Αθήνας, σε ποιους ακριβώς απευθύνεστε;
Στο πολυπληθέστερο διαμέρισμα του Δήμου της Αθήνας. Δηλαδή στους περίπου 160.000 κατοίκους των περιοχών Κουντουριώτικα, Γουδή, Αμπελόκηποι, Γκύζη, Πολύγωνο, Γηροκομείο, Ελληνορώσων, Ερυθρός.
Newsroom ΔΟΛ