Μέχρι τα τέλη Μαρτίου – εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις – αναμένεται να ανακοινωθούν οι ανάδοχοι για την εκμετάλλευση των 24 αεροπορικών άγονων γραμμών, με την συγχώνευση των ΟΑ – Aegean να μην αλλάζει τα δεδομένα στο διαγωνισμό της ΥΠΑ.
Ο διαγωνισμός αναφέρεται στην εκμετάλλευση 24 άγονων γραμμών το διάστημα μεταξύ 01/04/10 – 31/03/12.
Σε αυτό το διαγωνισμό μετέχουν οι Olympic Air (ενδιαφέρεται για όλες τις γραμμές), Athens Airways (15), Aegean Airlines (11), Sky Express (10) και Astra Airlines (4).
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε εννέα δρομολόγια έχουν μειοδοτήσει η Olympic Air και η Athens Airways, σε δυο η Aegean Airlines και σε ένα η Sky Εxpress, ενώ σε δυο δρομολόγια έχουν μειοδοτήσει τρείς εταιρείες και σε ένα τέσσερις.
Αναλυτικότερα, μειοδότες αναδεικνύονται στο δρομολόγιο Αθήνα – Αστυπάλαια η Olympic Air με προσφορά 2,81 εκατ. ευρώ, στο Αθήνα – Ικαρία η Athens Airways με μηδέν, στο Αθήνα – Λέρος και Αθήνα- Μήλος η Olympic Air με 5,4 εκατ. ευρώ και 6,17 εκατ. ευρώ, στο Λήμνος -Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος η Athens Airways με 2,5 εκατ. ευρώ, στο Ρόδος- Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία η Olympic Air με 7,91 εκατ. ευρώ, στο Αλεξανδρούπολη – Σητεία η Athens Airways με 535.406 ευρώ, στο Άκτιο – Σητεία και στο Αθήνα – Κύθηρα η Athens Airways με 777.296 ευρώ και μηδέν αντίστοιχα, στο Αθήνα – Νάξος και στο Αθήνα – Πάρος η Olympic Air με 2,54 εκατ. ευρώ και 7,21 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, στο Αθήνα – Κάρπαθος και Αθήνα – Σκιάθος η Athens Airways με μηδέν, στο Αθήνα – Σητεία και Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα η Aegean με μηδέν, στο Ρόδος- Κώς – Λέρος – Αστυπάλαια η Olympic Air με 2,11 εκατ. ευρώ, στο Κέρκυρα – Άκτιο- Κεφαλλονιά- Ζάκυνθος η Sky Express με 1,35 εκατ. ευρώ, στο Αθήνα – Κάλυμνος η Olympic Air με 1,88 εκατ. ευρώ, στο Αθήνα – Σκύρος και Θεσσαλονίκη Σκύρος η Athens Airways με 371.532 ευρώ και 341.986 ευρώ αντίστοιχα και τέλος, στο Ρόδος – Καστελλόριζο η Olympic Air με 2,88 εκατ. ευρώ.
Στα δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σάμος και Θεσσαλονίκη – Χίος έχουν μηδενική προσφορά καταθέσει οι εταιρείες Aegean Airlines, Astra Airlines και Athens Airways, ενώ στο Θεσσαλονική – Καλαμάτα έχουν καταθέσει επίσης μηδενική προσφορά οι εταιρείες Sky Express, Aegean Airlines, Astra Airlines και Athens Airways.
Το ύψος της επιδότησης, για δύο χρόνια, κυμαίνεται στα 44,6 εκατ. ευρώ περίπου (από 35 εκατ. ευρώ που ελάμβανε ετησίως τα προηγούμενα χρόνια η κρατική Ολυμπιακή), χωρίς να αποκλείεται μείωση του τιμήματος, αφού η ΥΠΑ δικαιούται να διαπραγματευτεί καλύτερες προσφορές.